2013

Ett HELT fantastiskt år när man ser tillbaka på det. Jag hade tre fokus när jag startade det här året, och det var relationer, hälsa/träning och skola. Mitt mål var att endast fokusera på de relationer som ger mig någonting och där jag känner att jag har energi och kraft att ge någonting utav mig själv. Detta har gjort att man tappat någon under tidens gång, men samtidigt är det som finns kvar mycket starkare. Tränings och hälsomässigt har detta året varit ett toppenår! Träningen och kosten har gett resultat, och det går nog hand i hand med att jag endast haft EN förkylning som varade en vecka. under hela 2013. Ingen feber, influensa eller någonting annat. Skolan har också gått ganska bra, sista perioden nu har varit väldigt stressig, men jag har gjort så gott jag har kunnat. Framför allt så har jag fått det bekräftat att jag har valt helt rätt yrke. Det känns inte alls jobbigt att ha 2,5 år när man trivs så bra. 

Och så kom världens bästa nallebjörn till världen. Han blev våran och förgyller våra dagar till tusen. ImageImageImage

Mycket plugg, men också väldigt mycket skratt. 

Image

Ludvig kom till världen och Alexandra blev mamma. 

Image

Vi hämtade krafter på spa. 

Image20130907_215616ImageImage
Några partykvällar. 
ImageImageImageImage
Image
Image
ImageImageImageImageImage
Hade en fantastisk sommar.
ImageImage

Våran Alfons kom till världen. Från att vara lika stor som Hampus sko till en stor kille. 

ImageImageImage

Behövde säga hejdå till tre fina vänner. Jossan, Jasmine & Mia åkte till andra sidan jordklotet. 

ImageImage

Åkte till Stockholm för att se världens coolaste kvinna. 

ImageImageImage

Fantastisk praktikplats. 

ImageImageImage

Mycket träning. 

Image

Min älskade bror och finaste Azzi gifte sig. 

ImageImage

Julfirande och julbord! 

En reaktion på ”2013

  1. Vilket år du har haft! Du har alltid varit duktig på att träna och ta hand om dig själv men det känns verkligen som att du har tagit det steget längre i år. Kul! Och vilken skillnad det är på Alfons på bilderna! Ett fint år till en fin tjej, men nästa år ska bli ännu bättre, eller hur? Älskar dig Elin! Keep on being you, it’s the best you can be ❤

Kommentera

